Algemene leverings voorwaarden

Navigeer snel naar

Prijzen Orderbevestiging Levering
Controleplicht Eigendomsvoorbehoud Garantie Persoonlijke gegevens
Verwerking Betaling KLachten Afkoelingsperiode

Prijzen

Alle in de webshop vermelde prijzen zijn in euro’s en inclusief btw. Wijzigingen en/of typfouten hierin zijn onder voorbehoud.

Orderbevestiging

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je van ons een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

Levering

De levering van de producten gebeurt tot de eerste deur op de begane grond van het ingevulde verzendadres. Kunnen wij de producten niet afleveren door afwezigheid en/of andere redenen? Dan kunnen wij extra vracht-, transport-, verzend- en/of opslagkosten in rekening brengen.

 

Wordt het door ons verstuurde pakket bijvoorbeeld bij thuislevering niet geaccepteerd en/of niet opgehaald bij een PostNL-afhaalpunt? Dan brengen wij extra kosten in rekening om het pakket opnieuw te versturen (à € 15,-) wanneer je het pakket alsnog wilt ontvangen. Wil je het pakket niet meer ontvangen en het door jou betaalde bedrag retour ontvangen? Dan crediteren wij het betaalde bedrag min de door ons gemaakte verzendkosten (à € 7,95).

Controleplicht

Er wordt van je verwacht dat je de afgenomen goederen controleert op hoedanigheid, aantal, juistheid en beschadigingen. Na acceptatie van de goederen is hierop geen reclamering meer mogelijk.

Eigendomsvoorbehoud

Alle goederen blijven eigendom van Vloeronderhoudswinkel.nl tot het factuurbedrag geheel en zonder enig voorbehoud is voldaan.

Garantie

Op alle door ons geleverde producten gelden door de fabrikant opgestelde garantievoorwaarden en termijnen. De garantieaansprakelijkheid gaat nooit verder dan het bedrag van de door ons geleverde goederen.

Privacy van persoonlijke gegevens

Je persoonlijke gegevens zullen niet aan derden of aan partners worden verstrekt. Lees hier meer over in ons privacybeleid.

Verwerking

Vloeronderhoudswinkel.nl accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor klachten welke ontstaan zijn door verwerkings- en/of montagefouten van derden.

Betaling

Betaling vindt plaats via iDeal.

Klachten

Klachten dien je binnen 14 dagen na het vaststellen van de klacht schriftelijk of per e-mail aan ons door te geven. Wij nemen dan z.s.m. contact met je op en zullen de klacht al dan niet samen met een vertegenwoordiger van de fabrikant/importeur komen beoordelen.

In alle overige gevallen is het Nederlands recht van toepassing.

Afkoelingsperiode

Binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestellingen kun je de producten retour aanbieden via onze retourneren-pagina. De aangeleverde zending dient compleet, onbeschadigd en in ongeopende verpakking geretourneerd te worden. Retouren worden, tenzij anders overeengekomen, uitsluitend geaccepteerd wanneer ze binnen 14 dagen na bestelling worden aangeboden. De kosten voor het retour zenden van producten is voor je eigen rekening. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet gecrediteerd. In geval van beschadiging en/of geopende verpakkingen behouden wij ons het recht voor de retourzending (deels) te weigeren. Indien wij producten niet kunnen afleveren door afwezigheid en/of anderszins, en welke retour komen, zullen wij de gemaakte verzendkosten in mindering brengen op de creditering van de bestelling.