Klachten afhandeling

Wij doen uiteraard altijd ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn en om jou alleen producten van de beste kwaliteit te leveren. Maar soms kan het, door onverhoopte omstandigheden, voorkomen dat je hier een klacht over hebt. Laat het ons in dat geval gerust weten. Wij zullen altijd ons best doen om jouw klacht op te lossen.

Laat klachten binnen 14 dagen na het vaststellen van de klacht schriftelijk of per e-mail aan ons weten. Wij nemen dan vervolgens zo snel mogelijk contact met je op en zullen de klacht in behandeling nemen. Indien nodig zullen we de klacht al dan niet samen met een vertegenwoordiger van de fabrikant/importeur komen beoordelen.

Contactgegevens

T: 085 081 7799

info@vloeronderhoudswinkel.nl

Bellen Mailen

Niet tevreden over de afhandeling van je klacht?

Wij volgen bij het afhandelen van klachten de wet. Informatie rondom jouw rechten als consument kun je vinden op ConsuWijzer.nl. Op deze website van de overheid lees je ook wat jij kunt doen als je niet tevreden bent over een aankoop of over de afhandeling van je klacht. Leidt het contact met ons niet tot een oplossing van jouw klacht? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je vindt dit platform op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.